Događanja - Veslački klub Trešnjevka
DOGAđANJA
13. Rujan 2016.

MARIBOR 2016.

U nedjelju 11.09.2016. nastupili smo na međunarodnoj regati u Mariboru! Po lijepo vremenu, ostvarili smo ove rezultate!Leon PULJEVIĆ je bio drugi u 1XJM16, Victoria GLOGOLJA prva u 1xJW14, Valeria GLOGOLJA treća u 1xJW14, Antonio BANČIĆ i Marko GUTOWSKI drugi u 2xJM13, Ante ZEČEVIĆ i Luka VRSALOVIĆ prvi u 2xJM14, Valeria GLOGOLJA i Victoria GLOGOLJA druge u 2xJW14, Bianka MILINOVIĆ treća u 1xJW16, Jan VUČANJK drugi u 1xJM12. BRAVO ZA SVE!! Rezultate možete pogledati na http://regate.veslanje.si/MB16/
BRAVOO ZA SVE!! Pogledajte slike u galeriji ili na našoj facebook stranici

30. Kolovoz 2016.

ROTTERDAM - svjetsko prvenstvo juniori, U23, seniori neolimpijske discipline

Na svjetskom prvenstvu u Rotterdamu hrvatske juniorske posade ostvarile su ove rezultate:
Četverac bez kormilara (JW4-) u sastavu Bruna Milinović, Julia Ivy McCullough, Izabela Krakić i Aria Cvitanović osvojile su prvo mjesto u B finalu (ukupno 7. mjesto) Smile
Farkas Patrik (JM1x) je u juniorskom samcu također bio peti u B finalu, kao i Teuta Lea Stojaković (JW1x) (oboje ukupno 11. mjesto).
Četverac (JM4x) u sastavu Barbaca, Habuda, Girotto, Cesarec, bili su 2. u D finalu, ukupno 20. mjesto.
Juniorski osmerac bio je 6. u B finalu (ukupno 12. mjesto).
Ovdje možete pogledati sve utrke JW4- je od 1:52,00-2:00,00

Plasmani seniora U23 na SP u Rotterdamu:
Valentina Plejić u samcu, 6. mjesto u finalu C, ukupno 18. mjesto.
Luka Baričević u samcu, 5. mjesto u finalu D, ukupno 22. mjesto.
Četverac bez kormilara u sastavu: Mato Brandt, Danijel Plišić, Bernard Samardžić i Toni Čavka – 5. mjesto u finalu B, ukupno 11. mjesto.
Laki dvojac na pariće Luka Pap i Dominik Šutalo – 6. mjesto u finalu B, ukupno 12. mjesto.
Žana Krakić i Paola Girotto, 5. mjesto u finalu B, ukupno 11. mjesto.
Luka Radonić (LM1x) u seniorskoj konkurenciji lakih samaca je bio peti u B finalu (ukupno 11. mjesto)!
Rezultati--> junioriU23seniori neolipijske discipline

22. Kolovoz 2016.

DOČEK BRAĆE SINKOVIĆ I DAMIRA MARTINA

Pozivamo Vas na organiziran doček hrvatskih olimpijaca!!! Naši veslači u srijedu (24.08.2016.) u 13:15h slijeću u zračnu luku Zagreb. Pozivamo sve prijatelje, veslače i navijače da nam se pridruže, ORGANIZIRALI SMO AUTOBUS koji će krenuti ispred Kluba u 12:20h. Ponesite navijačke rekvizite, zastave i punoo dobre volje, da dočekamo naše veslače kako i zaslužuju! Okupljanje je ispred Veslačkog kluba Trešnjevka (Savska cesta 183) u srijedu 24.08.2016. u 12:00h.

13. Kolovoz 2016.

OLIMPIJSKE IGRE - RIO DE JANEIRO

13.08.2016.
DAMIR MARTIN OSVOJIO JE SREBRO ZLATNOG SJAJA!!!
Zlatnog sjaja kažemo jer Damir je imao isto vrijeme kao i prvoplasirani novozelanđanin Mahe Drysdale (6:41,34), fotofinišem je utvrđeno da je stari lisac ipak par tisućinki sekunde ispred Damira. Oooo kakva nevjerojatna utrka!!
Damir je na startu izgledao odlično, miran i fokusiran samo na svoju utrku (njegovi mentalni treneri su odradili odličan posao i HVALA im na tome). Krenuo je snažno, izletio iz starta i zauzeo vodeću poziciju. vodio je više od pola utrke, onda je Drysdale krenuo u napad, sustignuo Damira, i na zadnjem prolazu vodio sa 5:01:26, Damir je kasnio 1,2 sekunde iza njega. Damir zadnjih 300m kreće, diže svoj poznati finiš, niti sam nije svjestan koliko je brz jer on daje sve od sebe, zadnji atom snage, apsolutno sve kako bi dostigao Mahea. Kao da je čuo naše povike navijanje i skandiranje  "Damšo, Damšo, Damšo, Damšo!!" u klubu, i dostigao ga je u samom cilju! Veselje, slavlje, uzvici, sve ste to mogli vidjeti kod nas, svi smo bili sigurni da je pobijedio, ali fotofinišem je utvrđeno da je novozelanđanin Drysdale za par tisućinki sekunde ipak ispred Damira, i čestitamo mu na tome! Velika je to pobjeda i za Drysdalea i za Damira. Trećeplasirani je bio čeh Ondrej Synek sa vremenom 6:44,10.
Damir je pokazao pravi sportski duh, jedno veliko srce.
Nakon utrke je izjavio: "
Ne znam što bih rekao, još sam u šoku, zadnjih 200 metara je trajalo kao maratonska utrka. Dao sam sve, sve, baš sve od sebe i presretan sam.
P
siha je ostala na startu,  ovo je bilo fizičko pražnjenje, zadnji gram, zadnji atom snage sam dao u utrku.Ne znam vrijeme, ne znam zaostatak, mislim da je nešto sitno, ali svejedno sam presretan.
To je moj put, uvijek najteže. Nizbrdo se nikad ne dođe do vrha. Uvijek najteži put vodi ka vrhu. Ovo je jedna jako velika stepenica koja me dovela do vrha.
Obožavamo se svi troje. Mi glavni konkurenti smo si zapravo najveća podrška i najveća motivacija. Potpora smo jedni drugima iako smo konkurencija jer je ovo najteža disciplina jer nemamo nekog da nas bodri.."

Pogledajte cijeli intervju sa Damirom odmah nakon utrke--> ovdje
Evo što je Damir objavio na facebooku nakon utrke" Ni sam još nisam svjestan šta se desilo, al znam da imam srebro oko vrata. Toliko sam sretan i ponosan da mi je srce puno! Krenuo sam na svoj put tiho i hrabro, sigurno i samouvjereno sa jednim ciljem, da ostavim svoj trag. I danas sam ga ostavio zajedno sa zadnjim atomom snage. Neizmjerno sam Vam zahvalan na pozitivnoj energiji, lijepim riječima i bezgraničnoj potpori. Posebno se želim zahvaliti cijelom svom timu, koji su bili tu i gradili samnom put, te mojoj obitelji i mojim najmilijima. Ovo je moje zagrijavanje, a najbolje tek slijedi! A sada, slavlje!!! "

Želimo još jednom ČESTITATI Damiru na ovoj velikoj utrci, nevjerojatnoj borbi i velikom srcu, kao i cijelom njegovom timu, treneru Srećku Šuku, mentalnim trenerima (Ani Kotzmuth i Igoru Čerenšeku), fizioterapeutu Ivanu Golubičeku, kondicijskom treneru Peri Kuterovcu, a ne zaboravimo i na Krešimira Petrovića - Kempu koji je odradio velik posao u pripremi Damira od mlađih dobnih kategorija do prve medalje na OI u Londonu, te ostatku Damirovog tima kao i svima VAMA koji ste bili uz njega i bodrili ga. Bravo svi, ponosni smo na vaš rad i odricanje, rezultati su tu!! =)
Snimku cijele utrke pogledajte na ovdje.
Predivan teskt od Branka Kuzelea pročitajte ovdje.

11. Srpanj 2016.

Europsko juniorsko prvenstvo- Litva- Trakai

Ovoga vikenda juniori su nastupili na europskom prvenstvu u litvanskom Trakaiju. Naše cure Julie i Bruna su u dvojcu bez kormilara bile prve u B finalu (ukupno 7.mjesto) sa vremenom 7:49,76. Teuta Lea Stojakovic bila je šesta sa vremenom 8:06,94, Patrik Farkaš je u muškom samcu bio drugi u B finalu (ukupno 8.mjesto) sa vremenom 7:18,84, Četverac na pariće Zvonimir Soldo, Boris Cesarec, Ivan Grgic i Mihael Girotto su izborili B finale ali nisu nastupili zbog bolesti, a dvojac bez kormilara Patrik i Anton Lončarić su bili 4 u B finalu (ukupno 10.mjesto) sa vremenom 7:11,76. Juniorski osmerac je bio drugi u B finalu, ukupno 8.mjesto sa vremenom 5:57,51. Čestitamo svima!!
Sve rezultate možete vidjeti na stranici worldrowing.com

28. Lipanj 2016.

Sabljaci, Bakar finale kupa

U veslačkom kupu Miljenka Finderlea, VK Trešnjevka je bila ukupno druga iza HAVK Mladost koja je osvojila ovogodišnji kup! Čestitamo!! Rezultate posljednje kup regate koja se održala 18.06.2016. na Sabljacima i ukupno bodovanje možete pogledati na stranicama VSZ-a  a slike na našoj Facebook stranici.  Nakon Sabljaka naši kadeti i mlađi juniori su u nedjelju nastupili na Youth Challenge Regatti na Bledu. Rezultate možete pogledati na http://www.timing-mojstrana.com/starastran/Veslanje/, a slike ovdje.

A ove subote (25.06.2016.) smo nastupili u Bakru na finalu kupa. Rezultate možete pogledati ovdje, a slike u našoj galeriji u nastavku!

20. Lipanj 2016.

DAMIR IZVRSTAN DRUGI IZA AKTUALNOG OLIMPIJSKOG POBJEDNIKA

Odličnom utrkom naš Damir Martin je završio na drugom mjestu (6:39.14) na svjetskom kupu u Poznanu iza aktualnog olimpijskog pobjednika novozelanđanina Mahea Drysdalea (6:37,81)! Bravoooooo Damire na lavovskoj borbi jedva čekamoo Rio!!
Luka Radonić je lakom samcu ponovo pokazao da je u vrhu svjetske elite, također je osvojio srebrnu medalju sa vremenom 6:59.86. A naša Marcela, ovoga je puta nastupila u skifu i zauzela je prvo mjesto u D finalu ženskih samaca  sa vremenom 7:44.69, ukupno 19. mjesto. Čestitamo svima na ostvarenim rezultatima!
Sve rezultate možete pogledati ovdje.

13. Lipanj 2016.

BLED 2016.

NEDJELJA:
Mia je bila šesta u A finalu u 1XJWA, u 2XJWA Izabela i Aria (Iktus) bile su 4. u A finalu, 4xJMA Boris, Girotto(GLA), Soldo (MLA) i Fran (MLA) bili su drugi, cure u 2-JWA (u konkureciji SWA) Julie i Bruna također druge u A finalu, kao i JAKOV u 1XJMB. U B finalu Bianka je bila peta u 1xJWB, a 4-JMA (Bulić, Milić, Manda i Tino (Arupinum)) su bili treći u B finalu.
SUBOTA:
Boris i Girotto su u 2xJMA bili treći kao i Bulić i Tino u 2-JMA. Milić i Manda bili su četvrti u 2-JMA , IZABELA bila PRVA u 1XJŽB, Bianka i Iva bile šeste u 2xJŽB , Jakov peti u 1XJMB, Julie i Bruna druge u 2-JŽA (u seniorskoj konkurenciji), a Mia je bila peta u 1XJWA.
PETAK:
Svi su ušli u A finale!! Leon Bulić i Tino(Arupinum) u 2-JMA,Luka Milić i Luka Mandić isto u 2- JMA, Izabela u 1xJWB,Boris Cesarec i Girotto(Glagoljas) u 2xJMA, Jakov Bijelić u 1XJMB, Mia Mičuda u 1XJWA i Bianka Milinović i Iva Talijić (VK Jarun) u 2x JWB!!! Bravoooo za sve, sutra samo jakooo!!
Pogledaj galeriju u nastavku ili na našoj FACEBOOK stranici!

07. Lipanj 2016.

Međunarodna regata JUMBO 2016.

Ovoga vikenda na Jarunu se održala međunarodna regata JUMBO u organizaciji VK Jaruna u suradnji sa HVS i VSZom. Po pravom proljetnom vremenom sa puno sunca, ali i vjetra i malo kiše, ostvarili smo ove rezultate.

SUBOTA

NEDJELJA
1. MJESTO:
1XJMB - Jakov Bijelić
4XJŽA - Bruna Milinović, Julia Ivy McCullough, Lucijana Bogdanovski, Lara Katarina Žaja- kombinacija sa VK Zagreb
1XKŽA -
2. MJESTO:

1XLJŽA - Bianka Milinović
4XJMA - Boris Cesarec je veslao kombinaciju sa Ivan-Ante Grgic (IKTUS), Mihael Girotto (GLAGOLJAŠ), Domagoj Barbaca (MORNAR)
3. MJESTO:
2XJŽB - Anamarija Popoko, Ivana Hrkać
1XJŽB - Izabela Krakić
4-SMA - Marin Mašina, Karlo Bilić, Josip Milić, Nikša Demović

16. Svibanj 2016.

Prvenstvo škole veslanja i memorijal J. Laštovice

U subotu je održano Prvenstvo škole veslanja i memorijal J. Laštovice.
Naši veslači i veslačice su osvojili ove medalje:
Zlatna medalja:
1XKŽ 02 - Valeria Glogolja
2XKŽ 02 - Victoria Glogolja (TRE), Sara Kolaković (CRO)
2XKM 02 - Ante Zečević, Luka Vrsalović
Srebrna medalja:
2xKŽ 04,05 - Lucija Matijević, Nataša Juras
1XKM 03 - Roko Dubravica
2XKM 03 - Luka Jurčić, Antonio Bančić
4XGIG KM 03 - Šimun Bulum, Karlo Čilić, Dominik Gračner, Patrik Perutka
Brončana medalja:
1XKM 04,05 - Jan Vučanjk
Sve rezultate možete pogledati ovdje.
Slike možete pogledati i na stranici Veslačkog saveza Zagreba ili klikom ovdje.